شرمنده مردم هستیم/ شرکت باشکوه در انتخابات 1400 چاره خروج از بحران‌هاست

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، شهریار فتحی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب که با حضور جمعی از صاحبان صنایع و مدیران واحدهای تولیدی تشکیل یافت با اشاره به مشکلات موجود در کشور در سال 99  اظهار داشت: مشکلاتی که در اثر تحریم‌های ظالمانه علیه این کشور به وجود آمده است اگر درصدی از این مشکلات و تحریم‌ها به کشور دیگری وارد می‌شد، ظرف مدت کوتاهی آن کشور را به سمت فروپاشی می‌برد.

وی اضافه کرد: نمی‌شود کم و کاستی‌های برخی را در کشور به پای تمام مدیران نوشت و همه مدیران را بی‌کفایت خطاب کرد، در حالی که ثبات نسبی فعلی در کشور در سایه توجهات حق تعالی و تلاش شبانه‌روزی مدیران پاکدست است.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب یادآور شد: گلایه‌های مردم به حق بوده و ما شرمنده آنها هستیم و نتوانستیم در شأن این مردم خدمت کنیم ولی باید مردم این را بدانند که کشور ما در شرایط عادی نبوده و در یک جنگ اقتصادی واقع شده‌ایم.

وی همچنین با بیان اینکه مدیران سال 1399 مظلوم‌ترین مدیران هستند؛ اذعان داشت: در سال 99 با وجود شرایط کرونایی و بحران‌های اقتصادی مدیران جهادی کار کردند که جای تقدیر دارد.

فرماندار بناب در ادامه تصریح کرد: خروج از این بحران‌ها حضور باشکوه در انتخابات سال 1400 است که آن هم با اتحاد و همدلی بین مردم و مسوولان تحقق خواهد یافت که امیدواریم با تحقق آن روزها و سال‌های بهتری را تجربه کنیم.