آغاز عملیات اجرایی خانه جوان بناب نیاز به پیگیری دارد / آماده بکارگیری جوانان نخبه بناب در مدیریت ارگان ها هستیم

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بناب، رئیس اداره ورزش و جوانان بناب در نشست مسئولین با جوانان شهرستان بناب با اشاره به ضرورت احداث خانه جوان در این شهرستان، تصریح کرد: پیش تر زمین این پروژه تملک شده و نقشه های لازم نیز در ۳۰۰۰ متر مربع زیر بنا برای احداث آن آماده شده است.

وی با درخواست از نماینده شهرستان بناب جهت پیگیری آغاز این پروژه، افزود: با پیگیری اعتبار لازم برای احداث این پروژه می توان به زودی شاهد کلنگ زنی آن بود.

سید مجید یزدانی همچنین با تشکر از شهرداری بناب جهت اهدای زمین برای پروژه خانه جوان بناب، اظهار داشت: این زمین در یکی از بهترین نقاط شهر بناب و در کنار پارک کوثر با مساحت ۴۰۰ متر مربع تحویل اداره ورزش و جوانان بناب شده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به ضرورت مطالبه گری جوانان، اظهار داشت: برای حل مشکلات شهرستان، جوانان بنابی باید مطالبه گری کنند.

وی همچنین افزود: در کنار مطالبه گری جوانان نیز مسئولین شهرستان باید انتقادپذیر باشند.

حجت الاسلام شیخ رضا باقری بنابی در ادامه با تاکید بر لزوم استفاده از پتانسیل جوانان در مدیریت شهرستان، تصریح کرد: آماده بکارگیری جوانان نخبه شهرستان در مدیریت ارگان های مختلف بناب از هر سلیقه سیاسی هستیم.