فرماندار بناب: وضعیت کرونایی بناب قرمز شد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرشتان بناب، جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، بخشدار مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس شبکه بهداشت و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

فرماندار بناب در این جلسه با بیان اینکه متاسفانه بنا به اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا وضعیت بیماری در شهرستان بناب قرمز شده است اظهار داشت این وضعیت به معنای قرارگیری در بحران می‌باشد و در شرایط بحرانی تمامی دستگاه‌ها ملزم به همکاری با دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا می‌باشند.

شهریار فتحی با بیان اینکه خوشبختانه همدلی و اتحاد خوبی در بین دستگاه‌ها و نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان بناب در تمامی حوزه‌ها خصوصا در امر مقابله با بیماری کرونا وجود داشته گفت انتظار داریم تا مردم نیز با ماندن در خانه‌های خود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به حفظ سلامتی خودشان با مسئولین نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرستان بناب با تاکید بر تعطیلی تمامی اصناف و مشاغل( به استثنا مشاغل گروه یک)، تجمعات، مراسمات، جلسات غیرضروری و ... در وضعیت قرمز کرونایی گفت تعطیلی اصناف و مغازه‌ها در این شرایط اقتصادی و در ایام ماه مبارک رمضان برای ما ناراحت کننده است اما همه ما بمنظور حفظ جان و سلامت مردم که اوجب واجبات است و براساس شیوه‌نامه های ستاد ملی مقابله با کرونا ملزم به رعایت دستورالعمل‌ها می‌باشیم و باید توجه داشت که تنها درصورت رعایت همگانی پروتکل‌های بهداشتی هرچه سریعتر از این وضعیت عبور خواهیم کرد.

وی در خصوص کاهش ظرفیت فعالیت کارکنان ادارات هم گفت در این خصوص برابر شیوه‌ نامه‌ها عمل خواهد شد اما این شیوه نامه شامل روسای ادارات نمی‌شود و آن‌ها می‌بایست در ادارات حضور داشته باشند.