کشف قطعات خودروهای سنگین در بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار حسین عبدی در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بناب حين گشت زني و کنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه کامیون اسکانیا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از کامیون توقیف شده 4 دستگاه موتور ولوو، 2 دستگاه گیربکس ولوو، 15 دستگاه گیربکس رنو کشنده و 58 دستگاه قطعه سنگین دیگر ولوو فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، قطعات به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و متهمان قصد حمل و انتقال آنها به یکی از استان های همجوار را داشتند که دستگیر شدند.

سردار عبدی با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه کامیون اسکانیا توقیف شد، افزود: ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورد شده که 2 متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامي آذربایجان شرقی با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد، از آحاد مردم درخواست کرد درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا" با شماره تلفن و سامانه پيامكي 110 به پليس اطلاع دهند.