توجه به ارزش‌های دینی در جامعه کم رنگ و رو به افول است

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه امروز ریشه تمام مسائل با قرآن و ائمه گره خورده است؛ افزود: در این روزگار کذایی ریشه اصلاح تمام مسائل به خصوص مسائل سیاسی، امنیتی و اقتصادی در گرو توجه به رهنمودهای قرآن است.

وی تصریح کرد: هر روز جایگاه دین و دینداری به سمت افول می‌رود و اگر به دستورات قرآن، ائمه و پیامبر اکرم (ص) متمسک می‌شدیم، بر تمام دشمنان غالب بودیم.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه مشکل امروز بشریت دین گریزی است؛ خاطرنشان کرد: تنها چیزی که در جامعه رو به افول است و دشمن برای از بین برداشتن آن کمر همت بسته و ما نیز در مقابل آن بی تفاوت نشسته‌ایم، کمرنگ کردن دین و دینداری در جامعه است.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان کرد: امروز تنها چیزی که مشتری ندارد، ارزش‌های فرهنگی است که با کساد مضاعف مواجه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب گفت: هر چیز دارای ارزش است و کم بهاترین جنس و کالا امروز در جامعه ارزش و مشتری دارد به غیر از ارزش‌های فرهنگی!

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب ضمن تأکید بر بها دادن به ارزش‌های فرهنگی در جامعه تأکید کرد: بنده خود را ملزم میدانم به هر بهانه‌ای و به هر مناسبتی که باشد، به آیات قرآن و روایات اهل بیت (ع) متمسک باشم و قطعاً توجه به آیات الهی در این دنیای بحران زده راهگشا است.