دستگیری سارقان حرفه ای با 10 فقره سرقت در بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بناب در رابطه با این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از خانه باغ،داخل خودرو ، منزل ، موتورسیکلت و احشام،بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران آگاهی و انتظامی اين فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ سهراب شفقی افزود: ماموران با انجام يك سري اقدامات تخصصی و هوشمندانه موفق شدند 3 نفر سارق حرفه ای را شناسايي و طي هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كنند .

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازجویی های انجام شده متهمان به 10 فقره سرقت شامل 6 فقره سرقت از خانه باع ها، یک فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت از منزل، یک فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت احشام اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقادير زيادي اموال مسروقه كشف شد بیان داشت : اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی طی صورتجلسه به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ شفقی در پايان با بيان اين مطلب كه متهمان به همراه پرونده متشكله جهت سیر مراحل قانونی تحويل مقام قضایی شدند از شهروندان درخواست كرد: هرگونه فعاليت مشكوك افراد و مجرمان را از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.