تحقیر چندین باره استکبار جهانی توسط دلاوران سپاه پاسداران موجب غرور و افتخار جمهوری اسلامی شد

حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری امام جمعه موقت بناب در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: یک اتفاق غرورآفرین بر اتفاقات سیزده آبان اضافه شد، اتفاقی که با عمل قهرمانان سپاه پاسداران موجب تحقیر و شکست چند باره آمریکا شد.

خطیب جمعه موقت بناب با اشاره به اینکه رئیس جمهور ایالات متحده هر دولتی را که می خواست سرنگون کند فقط با یک تماس تلفنی آن کار را انجام می داد، گفت: الان بیش از ۴۰ سال است با تمام توان می خواهند انقلاب انقلاب اسلامی را شکست دهند، اما انقلاب اسلامی با تحمل فشارها و تحریم ها نه تنها شکست نخورده بلکه تا توانسته آمریکا را شکست داده است.

وی افزود: کشوری که در آبهای بین المللی دارد قلدری و لوتی گری می کند، باید این لوتی گری از بین برود؛ چرا باید یک نفت کشی که مطابق قوانین بین المللی طی مسیر می کند، نباید با امنیت به مقصد برسد و نفت آن را بدزدند و ببرند؟

حجت الاسلام والمسلمین اصغری تصریح کرد: این یک اتفاق بزرگی است که دلاورمردان سپاه با همت و تلاش ۶ ساعته هر دو نفتکش متجاوز و خودی را در مقابل چشمان نیروهای آمریکایی از حلقوم تجاوزگران بیرون کشیده و به سمت آبهای سرزمینی ایران هدایت کردند.

وی افزود: این روحیه استکبار ستیزی را آن رادمرد بزرگ حضرت امام خمینی (ره) به ما آموخته است که در مقابل استکبار نباید کم آورد و ترسید، بلکه آنها همانند بادکنک هستند که با یک نوک سوزن می ترکند و توان مقابله ندارند.
امام جمعه موقت بناب اذعان کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه است که نفتکش های جمهوری اسلامی با امنیت کامل، با حمایت ادوات جنگی و زیردریایی بومی و در مقابل دیدگان آمریکائیها و اسرائیلی ها برای کشورهای ونزوئلا و لبنان سوخت رسانی می کنند.

استاد حوزه علمیه بناب با بیان اینکه شاه ایران برای انتخاب نخست وزیر باید از آمریکا اجازه می گرفت، اما امروز فرزندان شیعیان امیرالمومنین (ع) سیلی بسیار محکمی به استکبار زده اند، افزود: شیخ نشین های خلیج فارس آرام آرام باید به خود بیایند که به کدام کشور تکیه کرده اند و به حمایت چه کسی امید بسته اند.