تفکر بسیجی راه حل رفع مشکلات ایران اسلامی است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت این هفته اظهار داشت: بسیج چکیده آیات قرآن است و بالاترین شاکله بسیج وحیانی بودن آن است.

وی با بیان اینکه بسیج یک تشکیلات بومی، اسلامی و چکیده آیات الهی است؛ تصریح کرد: بسیج به هیچ حزب و گروه و تشکیلات سیاسی وابسته نیست و سیاست‌زدگی را بر نمی‌تابد و در سایه این ملت و بسیج است که دشمنان هرگز فکر طمع به این نظام را ندارند و دیدید که در دریای عمان نیروهای سپاه و بسیج چه بلایی بر سر آنها آوردند.

خطیب جمعه شهرستان بناب ضمن تمجید از رشادت و دلیرمردی نیروهای سپاه و بسیج که موجبات عقب نشینی دشمنان را فراهم آوردند؛ افزود: در ۴۳ سال گذشته دشمنان زیادی که به فکر تعدی به این کشور بودند، عقب نشینی کردند.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان کرد: مکرراً عرض کرده ام که اگر دشمنان و قدرت های بزرگ نمی ترسیدند و جرأت داشتند یک دقیقه از حمله نظامی به این کشور عقب نمی‌نشستند و یک روز امان نمی‌دادند؛ اما با عنایت خداوند امروز علاوه بر ایران اسلامی، کشورهای منطقه نیز دارای تشکل بسیج هستند و آن را مدیون تلاش‌های سردار رشید اسلام شهید سلیمانی هستیم که منطقه را با نیروهای بسیج پوشش داده است.

وی سپس با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در تمام موضوعات روز خاطرنشان کرد: همان بس که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در وصف بسیج گفتند«افتخارم این است که من یک خود یک بسیجی ام» و در صدر اسلام نیز امیرالمؤمنین علی(ع) محور بسیج بودند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه این ها از خصوصیات بسیج هستند؛ گفت: با وجود اینکه از لحاظ اقتصادی، سیاسی و مسائل دیگر مشکل داریم ولی امروز ایران اسلامی بر روی زمین می درخشد و باید اذعان داشت که در ۴۳ سال گذشته نظام جمهوری اسلامی ایران چه آبرویی کسب کرده است تا حدی که قدرت های بزرگ دنیا توان نزدیکی به این کشور را ندارند و دائماً به این فکر هستند که این کشور را از توان بیندازند. از این رو نبایستی همیشه نیمه خالی لیوان را نگاه کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه ها تصریح کرد: چقدر مدیون زحمات و تلاش های نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج هستیم که امنیت را برای ما فراهم می کنند و آنها گردن ما حق زیادی دارند.