پایگاه خبری بناب نیوز تعطیل شد!

اواخر سال 89 بود که پایگاه خبری بناب نیوز به عنوان نخستین پایگاه خبری بناب با هدف پوشش اخبار این شهرستان و بنا به نیازی که وجود داشت فعالیت خود را در قالب وبلاگ آغاز کرد. این پایگاه خبری از همان آغاز کار توانست عده کثیری از شهروندان بنابی ساکن این شهرستان و سراسر کشور و حتی نقاط مختلف جهان را با خود همراه سازد و به نقل محافل شهرستان تبدیل شد. با گذشت دو سال از آغاز به کار وبلاگ بناب نیوز، کار تأسیس سایت BonabNews.com بعنوان نخستین پایگاه خبری شهرستان به ثمر نشست و  فعالیت رسانه ای این پایگاه ادامه یافت. بناب نیوز مدتی بعد با تاسیس کانال و پیج در شبکه های اجتماعی فعالیت خود را گسترش داد و خود را به عنوان یکی از پرطرفدارترین پایگاه های خبری در سطح شهرستان مطرح کرد. 

مجموعه بناب نیوز در طول فعالیت خبری خود، همواره سعی کرد بدون وابستگی به سازمان، نهاد، گروه یا جریان خاصی اخبار شهرستان را به سمع و نظر همشهریان گرامی برساند. اگر چه این مسیر طولانی با پستی و بلندی های بسیاری همراه بود و اعضای تحریریه این پایگاه خبری بارها مورد بی مهری عده اي قليل قرار گرفتند با اين حال، آنچه از دل بر مي خاست لاجرم بر دل عده قابل توجهي از شهروندان بنابي نشست و از اینکه توانستيم اعتماد مردمي را به دست آوريم كه هميشه معتقديم سزاوار بهترين ها بوده اند و خواهند بود بر خود می بالیم.

حال بعد از گذشت ده سال از فعالیت بناب نیوز ناگزیریم به اطلاع برسانیم که این مجموعه از سال جدید هیچگونه فعالیتی درقالب وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی نخواهد داشت و بناب نیوز تا اطلاع ثانوی کار خبررسانی را متوقف خواهد کرد. 

لازم به ذکر است پیج اینستاگرام بناب نیوز نیز در طی دهه فجر امسال بدلیل انتشار اخبار و تصاویر مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای همیشه توسط اینستاگرام مسدود گردید و تلاش‌های گسترده تیم فنی برای بازگرداندن پیج بی‌نتیجه ماند.

در پایان از کلیه همکاران، خبرنگاران، عكاسان، دوستان، همشهریان و مخاطبان عزیز بناب نیوز که در طول این سال ها همواره با نظرات، کمک ها و راهنمایی های ارزشمند خود موجب دلگرمی و تشویق این مجموعه شدند کمال تشکر و قدرانی را داریم و اگر ناخواسته موجبات رنجش عزيزاني را فراهم آورده باشيم صميمانه عذرخواهي و طلب حلاليت مي كنيم. امیدواریم سالی که در پیش رو داریم سالی پر از آرامش، موفقیت، خیر و برکت و معنویت برای همه همشهریان به خصوص مخاطبان فرهیخته و عزیز بناب نیوز باشد.

عیدتان مبارک!