باقری بنابی: هیچ دخل و تصرفی در عزل و نصب مدیران ندارم

نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه هیچ دخل و تصرفی در عزل و نصب مدیران ندارم و هیچ موقع برای تغییر مدیران و مسئولان تلاش نکرده‌ام، تصریح کرد: امیدواریم این عدم دخالت‌ها را در سطح استان و کشور نیز شاهد باشیم.

حجت الاسلام شیخ‌محمد باقری‌بنابی دوشنبه شب در جمع مدیران مدارس شهرستان بناب با بیان اینکه مدیران ما باید دلسوز باشند، اظهار کرد: در پست‌های مدیریتی دلسوزی پایین است.

وی نبود انگیزه در برخی مدیران و فرهنگیان را از مشکلات این قشر برشمرد و افزود: مدیران، معاونان و فرهنگیان باید انگیزه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

دبیرکمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تصویب طرح‌های آموزش و پرورش در اولویت از سوی مجلس، آمادگی مجلس شورای اسلامی رابرای تصویب درخواست‌های اساسی فرهنگیان اعلام کرد.

با بودجه‌های ملی و استانی نمی‌شود مدراس را اداره کرد وی با بیان اینکه با بودجه‌های ملی و استانی نمی‌شود مدراس را اداره کرد؛ از مدیران مدارس خواست تا برای جذب کمک‌های اولیاء مدارس برنامه‌ریزی داشته باشند.

باقری بنابی سپس اظهارکرد: هم اکنون 38 مدرسه بناب نیاز به تخریب و بازسازی دارند که با وضعیت موجود اعتبارات تا هفت سال دیگر نیز نمی‌توانیم شاهد آماده شدن آنها شویم.

وی گفت: مسئولان باید روحیه انتقادپذیری را در خود تقویت کنند و در جامعه ای که انتقاد نباشد، آن جامعه رو به سستی می‌رود.

با تملق و چاپلوسی نمی‌شود جامعه را اداره کرد این نماینده مجلس در عین حال اظهارکرد: با تملق و چاپلوسی نمی‌شود جامعه را اداره کرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در جامعه فضای انتقاد محدود شده چرا که هر قدر در جامعه نقد باشد، قطعاً آن جامعه به سمت اصلاح و پیشرفت خواهد رفت.

باقری‌بنابی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نحوه اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: دولت هم‌اکنون 4 هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کند که این نوع پرداخت یارانه در کشور جفایی است که به کشور و نظام شده است.

وی ادامه داد: حالا برخی افراد معتقدند که باید مبلغ یارانه‌ها را حتی تا چهار برابر افزایش دهند.

در حالی که هنر آن نیست که یارانه‌ها چهار برابر شود.

 هنر آن نیست که به جیب مردم پول بگذاری! هنر آن است که مردم به جیب دولت پول بگذارند.

نماینده مردم بناب در عین حال تصریح کرد: تا زمانی که به این شکل به مردم پول پرداخت شود، جامعه درست نخواهد شد.

باقری بنابی همچنین نگرانی خود را از انتخابات آتی ریاست جمهوری چنین اظهارکرد: در انتخابات سال آینده نگرانم افرادی کاندیدا شوند که آماده باشند به مردم چهار برابر فعلی یارانه پرداخت کنند.