امام جمعه بناب: خیانت‌کاران به نظام پاسخ دندان‌شکن می‌گیرند

امام جمعه بناب با بیان اینکه خون پاک شهدا و اولیای الهی به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده است؛ تأکید کرد: هرکس در هر جایگاهی به این نظام خیانت کند، با پاسخ دندان‌شکن خداوند روبه‌رو می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای هسته‌ای ایران که با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای جهاد علمی کشور در مجتمع پژوهشی کاربرد پرتوهای شمال‌غرب کشور در بناب برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای اظهار کرد: این شهدای عزیز در سنگر انقلاب و ولایت مردانه ایستادند و به پاداش شایسته خودشان یعنی شهادت دست یافتند.

وی با بیان اینکه خون پاک شهدا و اولیای الهی به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده است؛ تأکید کرد: هر کس در هر جایگاهی به این نظام خیانت کند، با پاسخ دندان شکن خداوند روبه‌رو می‌شود.

امام جمعه بناب گفت: شهدای هسته‌ای ایران پیرو شهدای عاشورایی بودند که به دعوت دشمنان خارجی جواب منفی دادند و تعهد و تخصص خود را در اختیار انقلاب اسلامی ایران قرار دادند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه عده‌ای از دانشمندان غیرمتعهد ایرانی خود را در اختیار بیگانگان قرار داده‌اند، اما ما افتخار می‌کنیم هنوز دانشمندان متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی هستند که تا پای جان در رکاب انقلاب و آرمان‌های نظام ایستاده و برای کشور افتخار و شرف آفریده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: پاداش شهادت ارزشمندترین هدیه‌ای بود که از سوی خداوند به دانشمندان مؤمن و ولایتمدار هسته‌ای ایران اعطا شد.

در این مراسم ضمن اجرای برنامه مداحی، احمد تیزچنگ از آزادگان و جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از دوران اسارت هفت ساله خود در چنگال رژیم بعثی گفت: پیام شهدا برای ما بصیرت و ولایتمداری است و باید زندگی خود را با خط ولایت تنظیم و همسو کنیم.