مدیر امور برق بناب: خدمات امور برق در 3 دفتر پیشخوان دولت در بناب ارائه می‌شود

مدیر امور برق بناب گفت: با راه‌اندازی سیستم جامع خدمات مشترکان تحت وب در سه دفتر پیشخوان دولت در شهرستان بناب، مشترکان برق بیش از 14 خدمت را از این دفاتر دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با راه‌اندازی سیستم جامع خدمات مشترکان تحت وب در سه دفتر پیشخوان دولت در شهرستان بناب، مشترکان برق بیش از 14 خدمت را از این دفاتر دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این سیستم بعد از تبریز برای نخستین بار در سطح شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی در شهرستان بناب راه‌اندازی شده است، گفت: به زودی این سیستم در شهرستان‌های مراغه، میانه و مرند نیز راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرامور برق بناب توسعه این دفاتر را به عنوان یک تحول بزرگ اجتماعی دانست و افزود: اجرای سیاست‌های کلی نظام، کاهش ترددهای درون شهری، شفاف‌سازی امور، افزایش بهره‌وری در سازمان‌های اداری و کارآفرینی و اشتغالزایی با محوریت بخش خصوصی را از مزایای عمده ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان دولت قلمداد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش تعداد دفاتر پیشخوان در سطح شهرستان بناب و با پیاده‌سازی کامل این دفاتر، زمینه لازم برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم و افزایش اعتماد عمومی که بزرگ‌ترین سرمایه و تکیه‌گاه برای نظام اداری کشور است؛ فراهم شود.

مدیر امور برق بناب از همکاری‌های مدیرعامل توزیع برق آذربایجان‌شرقی در خصوص راه‌اندازی این سیستم در شهرستان بناب تقدیر و تشکر کرد.