دستگیری سارقان خودرو و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی در بناب

فرمانده انتظامی بناب گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در عملیاتی ضربتی دو سارق تحت تعقیب را با یک خودروی سرقتی دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب علی سلطانی‌وش پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال یک دستگاه خودروی پراید سرقتی به شهرستان ملکان جهت فروش را دارد ماموران انتظامی این شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری متهم را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با همکاری پلیس آگاهی در یک عملیات منسجم پلیسی موفق به شناسایی محل ورود متهم شده و تمام راه‌های ورودی و خروجی اصلی و فرعی شهر تحت نظر قرار داده می‌شود که متهمان به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار می‌کنند ولی در یکی از میادین شهر پلیس موفق به متوقف کردن خودرو شده و راننده خودرو و سرنشین آن را دستگیر می‌کند.

سلطانی‌وش افزود: متهمان در اظهارات خود معترف شدند که خودرو را از شهرستان کرج سرقت کرده و پس از نگهداری چند روزه آن قصد انتقال آن به شهرستان ملکان برای فروش را داشتند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به سه فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند با افعال مجرمانه امنیت جامعه را بر هم زنند به شدت برخورد می‌کند و در این زمینه شهروندان می‌توانند موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذاشته تا در سریع‌ترین زمان اقدام لازم انجام شود.