باقری بنابی: مناظره های مسئولان استانی رسانه ای شوند

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استانی باید در جهت ارائه عملکرد خود و همچنین روشن شدن اذهان عمومی مناظراتی را در صداوسیما ترتیب بدهند.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در چندسال اخیر تلاش های بسیاری برای تبدیل شهرستان بناب به عنوان مهم ترین قطب صنعتی شده است که البته با توجه به سرمایه های زیادی که از لحاظ صنعتی در این شهرستان وجود دارد، دست یابی به آن غیرممکن هم نیست.

وی ادامه داد: سرمایه گذاران زیادی در این شهرستان حاضر به سرمایه گذاری در زمینه های مختلف اقتصادی هستند اما بی توجهی برخی مسئولان سبب پراکنده شدن این سرمایه گذاران از سطح این شهرستان شده است.

بنابی با انتقاد از کم توجهی مسئولان در اجرای امور فرهنگی در این شهرستان اظهار داشت: با وجود نزدیک بودن به میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) متاسفانه شاهد کار فرهنگی به خصوصی در این زمینه نبوده ایم و حتی پیام تبریکی هم در کل خیابان های شهر در این خصوص زده نشده است.

وی در خصوص ضرورت به راه انداختن مناظراتی در بین مسئولان در صداو سیمای استان گفت: بهتر است مسئولان صداوسیما برای به راه انداختن مناظره میان مسئولان استانی تلاش بیشتری بکنند و برنامه مناظره ای با این موضوع در تلویزیون به راه بیفتد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نه تنها من بلکه تمام نمایندگان مجلس وظیفه داریم به عنوان نماینده مردم هرگونه کم کاری مسئولان را به آنها تذکر دهیم.