ساختمان جدید دانشگاه پیام نور بناب کلنگ زنی شد

رئیس دانشگاه پیام نورآذربایجان شرقی از کلنگ زنی ساختمان جدید آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز بناب همزمان با بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر با اعتبار افزون بر 20 میلیارد ریال خبر داد.

علی عبادیان ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی این دانشگاه گفت: این دانشگاه با همت مسئولان در طول 18 ماه تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این دانشگاه علاوه بر کاربرد آموزشی دارای کاربرد اداری نیز است و با بهره برداری از آن برخی از مشکلات دانشگاه قبلی پیام نور بناب حل خواهد شد.

عبادیان افزود: دانشگاه پیام نور بناب اخیرا دچار کمبود فضا بود که با احداث این ساختمان که با نام دانشمند هسته ای "شهید دکتر مجید شهریاری" مزین شده است ودارای زیربنای دو هزار و 300 مترمربع در سه طبقه خواهد بود، از مشکلات آن کاسته می شود.

وی با اشاره به ثمرات دانشگاه پیام نور در سراسر کشور گفت: با وجود اینکه متاسفانه برخی افراد در حق دانشگاه پیام نور کم لطفی می کنند اما هم اکنون شاهد ارتقای سطح علمی این دانشگاه در میان دانشگاه های کشور هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان افزود: این دانشگاه اخیرا با حمایت های خوبی از طرف دولت و مردم مواجه شده که ثمره ی آن پیشرفت روزبه روز این دانشگاه در کشور است که این امر دانشگاه پیام نور را به ابر دانشگاه تبدیل کرده است.

وی با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی در بالا رفتن سطح سواد در کشور گفت: هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی ایران سطح سواد عمومی جامعه ایران بالاتر رفته و بیشتر جوانان ایرانی از تحصیلات خوبی برخوردار هستند.