همایش ورزش صبحگاهی بانوان بناب همایش ورزش صبحگاهی بانوان بناب با استقبال پرشور بانوان این شهرستان در فضای نشاط بخش پارک بانوان بناب برگزار شد.

در این همایش که جهت گرامیداشت دهه فجر و با هدف ایجاد و تقویت روحیه گرایش به ورزش برای سلامتی در میان بانوان ترتیب داده شده بود، بانوان شاغل در ادارات و ارگان های دولتی شهرستان نیز به دعوت اداره ورزش و جوانان بناب حضور داشتند و کارشناس ورزش بانوان شهرستان بناب با حضور در جمع بانوان شرکت کننده در این همایش، به گفتگو و استماع مشکلات و پیشنهادات بانوان در زمینه ورزش پرداخت.

مسابقات چهارجانبه والیبال بانوان مسابقات چهارجانبه والیبال بانوان به مناسبت دهه فجر به میزبانی بناب برگزار شد.

در این مسابقات تیم های بزرگسالان مراغه، ملکان، بناب و نوجوانان بناب حضور داشتند که در پایان تیم بزرگسالان بناب مقام اول ، و تیم های بزرگسالان مراغه و نوجوانان بناب به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

همایش کوهپیمایی بانوان بناب همایش کوهپیمایی بانوان بناب با حضور مسئولین اداره ورزش و جوانان و با استقبال بالغ بر 200 تن از بانوان بناب در ارتفاعات قره قشون برگزار شد.

مسابقات آمادگی جسمانی و دو و میدانی بانوان روستایی و عشایری بناب مسابقات آمادگی جسمانی و دو و میدانی بانوان روستایی و عشایری بناب به مناسبت دهه فجر در سالن ورزشی روستای خوشه مهر برگزار شد.

در این مسابقات 36 ورزشکار در دو رده سنی نوجوانان و جوانان به رقابت پرداختند و در پایان از نفرات برتر با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بناب.