مدیران محیط وب را فرهنگ سازی کنند

 نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی: بنده ازدیدگاه اعتقادی عرض می کنم که مردم باید توجیه شوند و باید بدانند، ما در یک فضایی زندگی میکنیم که قوانین اسلامی حکم فرماست و خودشان باید خیلی ازمسائل رعایت کنند.

 محمد باقری، عضو کمیسیون فرهنگی  گفت: باتوجه به گسترش ارتباطات و پیشرفت تکنولوژی، به نظر می آید بحث فیلترینگ، جزو مهم ترین موارد و کارهایی است که میتواند کشور را در مقابل هجمه ی این کارها قرار دهد.

وی با بیان اینکه فیلترینگ برای بعضی سایت ها لازم و ضروری است، افزود: بحث فیلترینگ برای بعضی سایت ها لازم است ولی به نظر بنده فیلترینگ برای بعضی از سایت هایی که مباحث اجتماعی و سیاسی و فرهنگی را بیان می کنند و دنبال این هستند اطلاعاتی را در اختیار مردم قرار دهند نیاز نیست، بلکه به نظر بنده این سایت ها باید کنترل شود و باید به گونه ای عمل کنیم که با این سایت ها تعامل داشته باشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده ازدیدگاه اعتقادی عرض می کنم که مردم باید توجیه شوند و باید بدانند، ما در یک فضایی زندگی میکنیم که قوانین اسلامی حکم فرماست و خودشان باید خیلی ازمسائل رعایت کنند.

باقری در پایان بیان کرد: باتوجه به فیلترشکن های متعددی که در کشور وجود دارد، به نظرمی آید مهم ترین مسئله این است که باید در این موضوع فرهنگ سازی جدی صورت گیرد.