هم صدایی با دشمن در هر لباس و مقامی خیانت به ملت است

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: کسانی که علیه مردم با دشمن همصدا می شوند در هر لباس و مقامی که باشند خائن بوده و ملت جواب آنها را خواهد داد.

  ˈمحمد اشرف نیاˈ در جمع اهالی روستای خوشه مهر بناب، با بیان این که مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال و خودکفایی ملت ایران است، افزود: مردم ایران شایسته بهترین خدمات بوده و مسوولان به هر اندازه کار و تلاش کنند باز هم نمی تواند جبران محبت و عشق مردم به انقلاب باشد.

وی تاکید کرد: عرصه خدمت رسانی در نظام اسلامی باید در اختیار مسوولانی قرار گیرد که برخاسته از بین همین مردم باشند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که انقلاب اسلامی به دست مردم کارهای بزرگی انجام داده افزود: خشم آمریکا و نظام سلطه از ملت ایران به خاطر پایبندی این ملت به ارزش های اسلامی و دستیابی به قله های علم و فناوری است.

اشرف نیا با اشاره به توطئه های استکبار جهانی علیه ملت ایران ادامه داد: موضوع انرژی هسته ای تنها بهانه ای برای دشمنی با استقلال طلبی ملت ایران است؛ چرا که اگر آمریکا در ادعای خود صادق بود باید در مقابل رژیم صهیونیستی که ده ها کلاهک اتمی دارد هم موضع گیری کند.

وی همچنین حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه سربلندی نظام و رهبری در مقابل دشمنان دانست و افزود: این حضور با وجود مشکلات اقتصادی، پاسخ دندان شکنی به نظام سلطه و افراد خودفروخته در داخل کشور بود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در عین حال با تشریح بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این استان اظهار کرد: این کارها در شرایطی انجام شده که کشور ما در معرض حمله نظامی، تحریم های اقتصادی و انواع توطئه ها بوده و این امر نشان دهنده توانمندی بالای نظام اسلامی است.

وی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی منطقه بناب اضافه کرد: با توجه به کمبود آب، باید به سمت مکانیزه شدن کشاورزی و اصلاح روش های آبیاری پیش رویم.

اشرف نیا با اشاره به اتمام احداث کانال های طرح انتقال آب زرینه رود به دشت بناب افزود: با تکمیل ایستگاه های پمپاژ این طرح، امکان انتقال 36 میلیون متر مکعب آب به اراضی دشت بناب فراهم می شود که تامین کننده نیاز صنعتی و کشاورزی منطقه خواهد بود.