موسسه قرض الحسنه نصر بناب یکی از پدیده های معروف شهر بناب در چندین سال اخیر است.

موسسه ای که با پرداخت وامهای خرد و کلان توانست در مدت کوتاهی راه پیشرفت خود را هموار ساخته و مشتریان فراوانی را از سوی اقشار مختلف به خود جذب نماید.

پیشرفت این موسسه آنگونه بود که موسسه به محل مجللتر و بزرگتری نقل مکان نمود و شعبه خود را در شهر تبریز نیز افتتاح نمود.

با این وجود در روزهای اخیر موسسه نصر درهای خود را به روی مشتریان خود بسته است و اخبار ضد و نقیضی در زمینه ادامه فعالیت این موسسه جاری شده است.

عدم اطلاع رسانی شفاف مدیران این موسسه نیز بر آشفتگی دامن زده و سبب نگرانی مشتریان این موسسه شده است.

لطفا نظرات خود را در زمینه تحولات اخیر این موسسه به اشتراک بگذارید.

در روزهای اخیر و با توجه به نگرانی مراجعین این موسسه پیگیری های زیادی در خصوص آینده ی فعالیت این موسسه انجام داده ایم لیکن بدلیل قطعی نبودن موارد مطرح در سایت قرار داده نشده اند.

عدم موافقت بانک رسالت با ادغام موسسه قرض الحسنه نصر بناب با توجه به تماس های مکرر در خصوص ادغام صندوق نصر بناب با بانک قرض الحسنه رسالت و پیرو اطلاعیه قبلی این بانک به اطلاع می رساند پس از بررسی های بعمل آمده امکان این ادغام وجود ندارد و این موضوع از نظر مسئولین بانک منتفی می باشد.

آخرین خبر از نصر براساس پیامک ارسالی از سوی نصربناب: به اطلاع مشتریان محترم می رساندبا هماهنگی بعمل آمده با مسئولین شهرستان بناب ، تا اعلام نتیجه نهائی ادغام، مقررشده است از محل جمع آوری اقساط وجوهی بصورت محدود برای رفع نیاز مشتریان در روز های پایانی سال پرداخت شود.

شیفت صبح : دریافت اقساط شیفت بعد از ظهر : پرداخت محدود با توجه به خبر بالا از وام گیرندگان درخواست می شود که با پرداخت بموقع اقساط خود ، هم موسسه را و هم متقاضیان وجوه کم را یاری نمایند.

بزودی گزارشی اختصاصی بهمراه اخبار موثق در این خصوص قرار خواهیم داد.

.