امام جمعه بناب گفت: حفظ اتحاد و برادری و پرهیز از اختلافات بزرگترین نیاز کشور و بزرگترین دشمنی و خیانت تلاش برای ایجاد تفرقه و بدبینی است.

 حجت الاسلام ˈشیخ مصطفی باقری بنابیˈ در خطبه های نماز جمعه بناب با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: دشمنان در آستانه انتخابات سرمایه کلانی برای ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور اختصاص داده اند که لازم است در برابر این توطئه ها هوشیار باشیم.

وی همچنین با اشاره به ایجاد تمایل آمریکا برای مذاکره با ایران افزود: سران آمریکایی در حالی بر طبل مذاکره می کوبند که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با بیان سخنان روشن و حکیمانه، اندیشه پلید و شیطانی آنها را افشا کردند.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: آمریکا با انواع حیله و توطئه قصد دارد دوباره ملت ایران را در دام استکباری خود گرفتار کند.

امام جمعه بناب گفت: جنایت، توطئه، دخالت و زورگویی آمریکا با اهداف مذاکره منافات دارد و با شرایط موجود عملی و فکری که سران آمریکایی از خود نشان می دهند امکان مذاکره وجود ندارد.

حجت الاسلام باقری بنابی اضافه کرد: تمام اظهارات سران آمریکایی دروغ بوده و هدف اصلی آنها فریب و کلاهبرداری است.

امام جمعه بناب افزود: ملت ولایتمدار ایران آینده درخشانی داشته و مورد لطف پروردگار است و در برابر اهریمن ذلیل نمی شود.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برابر نصایح مشفقانه پدر ملت ایران تصویری از ولایت پذیری به نمایش گذاشته و آرامش و بهداشت روانی را به کشور بازگرداند که خیلی تاثیرگذار بود.

وی افزود: تمام سلایق و فکری و جناح های سیاسی مجلس ثابت کردند در خط حیات بخش ولایت استوار و مصمم حرکت می کنند و این نعمت بزرگی است که نظام ما دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بناب ادامه داد: ادب، احترام و وفاداری نمایندگان مجلس به رهبر فرزانه انقلاب قابل تمجید بوده و به عنوان برگ زرینی به کتاب پرافتخار نظام افزوده شد.

امام جمعه بناب در عین حال اظهار امیدواری کرد: بزودی به دیگر پرونده های فساد اقتصادی هم رسیدگی شده و نتایج آنها را اعلام کنند تا کسی جرات فساد اقتصادی را نداشته باشد.