بناب نیوز- جلسه ی هم اندیشی بنابیان مقیم تهران  برگزار شد.

در این جلسه که  به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص مسایل شهرستان و مشکلات بنابیان مقیم در تهران تشکیل شده بود نماینده ی بناب در مجلس شورای اسلامی نیز حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداخت.

این جلسه روز جمعه چهارم اسفند ماه در باشگاه وزارت نفت در خیابان ستارخان  تهران و با حضور اساتید، دانشجویان، بازاریان، کارمندان، و دیگر اقشار بنابی مقیم پایتخت ترتیب یافته و در آن بنابیان مقیم تهران به طرح پیشنهادات و مشکلات خود با شیخ رضا باقری بنابی  پرداختند.

باقری بنابی در این نشست بر اتحاد و انسجام و همفکری در میان بنابیان تاکید کرده و تلاش همگانی برای عمران و آبادانی  بیش از پیش شهرستان را خواستار شد.

وی برگزاری این جلسه را یک قدم فرهنگی بسیار خوب ارزیابی کرده و از برگزاری جلسات مشابه در آینده خبر داد.

همچنین در این جلسه رای گیری برای هیات مدیره جدید مجمع بنابیان مقیم تهران  برگزار شد.

بحث احداث مکانی برای تشکیل جلسات مجمع و دیدار بنابیان مقیم با مسئولان بنابی از دیگر مسایل مطرح شده در این جلسه بود.

بر این اساس مقرر شد دفتر بنابیان مقیم تهران احداث و  به مکانی جهت بحث و تبادل نظر همشهریان و طرح مسایل با مسئولان شهرستان تبدیل شود.

شیخ رضا باقری بنابی در این خصوص خاطر نشان کرد: این طرح یک قدم خیر است که تا بحال بخاطر عدم پیگیری مسئولان مسکوت مانده بود که خوشبختانه  در این دوره با پیگیری های مکرر موفق به نهایی سازی این طرح  که یکی از خواسته های بحق بنابیان مقیم مرکز بود ، شده ایم.

وی افزود: همشهریان بنابی می توانند در این مکان به تبادل نظر با مسئولان بویژه نماینده شهرستان بپردازند و معضلات و مشکلات موجود را با وی در میان بگذارند.

باقری بنابی از پیگیری های خود برای اختصاص 300 متر مربع زمین برای این طرح خبر داد و افزود: این مرکز در نزدیکی دهکده المپیک تهران احداث خواهد شد.

گفتنی است یکی از خیرین بنابی دو میلیارد ریال برای احداث این مرکز اهدا نموده است و همشهریان بنابی تا زمان ساخت مکان دایمی این مرکز به محل موقت آن به آدرس تقاطع سمیه و ایرانشهر، ساختمان 105، طبقه ی پنجم، دفتر بنابیان مقیم تهران مراجعه نمایند.

.