اما و اگر هاي موسسه نصر

نميدانم وقتي در شهري براي باز كردن  يك مغازه ي بقالي بايد هشتصد جور مجوز و كارت و آزمايش و پروانه داشته باشي يك موسسه ي مالي در بهترين موقعيت شهر دفتر و دستكي براي خودش باز ميكند و چند سالي هم به فعاليت خودش ادامه ميدهد ولي كسي به كارش ندارد و كوچكترين اطلاع رساني در جهت غير قانوني بودن آن موسسه در سطح شهر انجام نميشود و نيروي محترم انتظامي شهرستان نيز اقدام به جمع آوري دفاتر اين موسسه نميكند .

  چند سال پيش از اين دفتري در محل كنوني قنادي باران با نام "بانگ صبا" فعاليت ميكرد كه پس از بالا كشيدن مبلغ كلاني از همشهريان فرار را به قرار ترجيح داد و بسياري از همشهريان قرباني كلاهبرداري اين موسسه ي غير قانوني شدند .

در سالهاي اخير نيز موسسه ي قرض الحسنه ي نصر با اعطاي وام هاي با كارمزد پايين نمود كه اين موسسه نيز بعد از اعتماد سازي در ميان همشهريان به يك باره اقدام به تعطيلي دفاتر خود در شهرستان بناب و تبريز نموده و بسياري از سپرده گذاران را اسير ياس و نا اميدي نمود .

  هم اكنون اين سوال براي بسياري از همشهريان عزيز بوجود آمده كه چگونه يك موسسه ي مالي با اين حجم فعاليت كه هيچ گونه مجوزي از طرف بانك مركزي جمهوري اسلامي نداشته است توانسته است در طول اين مدت به فعاليت خود ادامه دهد و هيچ مسئول امنيتي و انتظامي برخوردي با اين موسسه نداشته باشند .

حتي در طول اين سالها هيچ اخطار يا اعلان خطري به همشهريان عزيز نشده است .

براستي اگر حرف و حديث هاي ادغام موسسه نصر با موسسات مالي معتبر كشوري به واقعيت نپيوندد مسئولين محترم  اجرايي و امنيتي شهري چه جوابي به شهروندان عزيز خواهند داد ؟.