نشست هماهنگی با مسئولان بانک ها، موسسات اعتباری، و صندوق های قرض الحسنه در بناب برگزار شد

فرماندار بناب برضرورت ارائه خدمات به مردم ازسوی بانک ها و صندوق های قرض الحسنه تأکید کرد.

سعید برقی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی با مسئولان بانک ها، مؤسسات اعتباری و صندوق های قرض الحسنه همچنین ضمن تأکید برلزوم تجهیز تمامی بانکها و صندوقها به دوربین مداربسته و آژیر خطر، ازمدیران صندوق های قرض الحسنه خواست تا مجوزهای فعالیت خود را به فرمانداری ارائه نمایند.

وی از رؤسای بانکها و صندوقهای قرض الحسنه خواست تا نسبت به تأمین نقدینگی تدابیرلازم را اتخاذ کنند.

برقی سپس از مدیران بانک ها خواست به عوامل زیرمجموعه خود توصیه نمایند که برخورد مناسب با مراجعان داشته باشند و کارکنان بانکها با رفتار نامناسب موجبات نارضایتی مردم را فراهم نسازند و با بالابردن توانمندی های خود و با صبر و حوصله بیشتر به مردم ارائه خدمات نمایند.

وی با انتقاد از مسئولان برخی بانکها بخاطر ضبط یارانه های مردم در قبال بدهی های آنها اظهارداشت: مسئولان بانکها حق ندارند یارانه پرداختی به مردم را بابت بدهی های آنها ضبط نمایند و نباید کارهای غیرقانونی را به مردم تحمیل کنیم.

فرماندار بناب با بیان اینکه برخی بانکها از مردم تعهد غیرقانونی دریافت می کنند؛ تصریح کرد: تعهدی که غیرقانونی است، ضمانت اجرایی ندارد.

چون مردم ما نیز نسبت به قوانین اشراف کامل دارند.

دراین نشست بیوک آقا بادامچی رئیس حوزه بانک ملی شهرستان بناب با بیان اینکه هیچ مشکل نقدینگی درسطح شهرستان نداریم؛ اظهارامیدواری کرد: تا پایان سال نیز مشکلی نخواهیم داشت.

وی از مسئولان بانکها خواست تا نیازهای پولی خود را 24 قبل به بانک ملی اعلام نمایند.