خوشبختانه در سالیان اخیر فضای آزاد وب این امکان را برای همگان، از هر طیف و دیدگاه، فراهم نموده است که به طرح دیدگاههای خود پرداخته و  دیدگاههای سایرین را نیز مورد نقادی و موشکافی قرار دهند.

این قضیه  برای شهروندان بنابی نیز صادق بوده و اینک شاهد حضور تعداد قابل  توجهی وبسایت و وبلاگ در فضای مجازی هستیم که گردانندگان آنان از  ساکنین شهر بناب می باشند.

نگاهی به موضوعات چنین وبلاگهایی  نشان دهنده ی تنوع قابل توجهی از موضوعات روز و خواندنی می باشد.

امسال نیز آنگونه که پیش بینی می شد انتخابات مجلس شورای اسلامی  و بحثهای میان کاندیداها و طرفدارانشان باعث بوجود آمدن وبسایتها و  وبلاگهای بی شماری شده است که سهم شهر بناب نیز در میان قابل  توجه و تامل است.

در این میان وبلاگهایی با عنوان طرفداران فلان کاندیدا  وارد عرصه شده و بصورت رسمی حمایت همه جانبه ی خود را از  کاندیداهای مورد نظر ابراز داشته اند.

دیگرانی نیز هستند که با اسامی  مستعار و با شعار بی طرفی وارد گود انتخابات شده اما هیچوقت نتوانسته  اند خود را به دور از حب و بغضهای رایج نگه داشته و عملا سعی در  تبلیغات ولو بصورت مخفیانه به نفع یکی از کاندیداهای محترم نمایند که  مردم همیشه سرفراز و همیشه آگاه بناب از همان روز به مقاصد پیدا و  پنهان چنین وبلاگهایی پی برده اند و در دام چنین مسائلی نیز نخواهند  افتاد و راه عزت و سربلندی و پیشرفت را محکمتر و با نشاط تر از هر دوره  ای خواهند پیمود.

چه اینکه نه افشاگریهای مضحک آن یکی و حمایتهای  پیدا و پنهان آن دیگری از وی که فریاد بی طرفی اش گوش فلک را کر کرده  است و در باطن قضیه جور دیگری است ( ما هنوز مانده ایم که قسم  حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را!!!) را تنها خیمه شب بازیهایی  برای بدست آوردن اعتماد و امیدهای از دست رفته تعبیر می کنند.