بهاریه

ربّنا أنزِل علينا مايده مِن السماء تكون لَنا عيداً لأولنا وآخرنا وآية مِنك و أرزُقنا وأنتَ خيرُ الرازقين پروردگارا از آسمان خوانی بر ما فرو فرست تا عیدانه ای براى اول و آخر ما باشد و نشانه‏اى از جانب تو و ما را روزى ده كه تو بهترين روزى‏دهندگانى.

صدایی آشنا می آید، می شنوی؟ صدای قدم های بهار است در کوچه های شهر ، قدم زنان بسوی باغ می رود تا خلعت زمردین خویش را بر صفحه زمستان گرفته زمین بگستراند.

و تو شهر را بنگر که بوی تازگی گرفته است،این را می توان از لبخند پیر مرد ماهی فروش سر کوچه فهمید که با مهربانی بهار را به سبزه به خانه های مردم هدیه میدهد.

و چه سخاوتی دارند شکوفای بادام که لبخندشان را به شاه و گدا یکسان ارزانی می دارند و چه درس هایی است در اینهمه تغییر و نو شدن برای من و تو.

نو بهار است در آن کوش که خوشدل باشی چه بسی گُل بدمد باز تو در گِل باشی آری در چشم به هم زدنی سالی گذشت و صفحه ای از کتاب زندگی مان ورق خود ، سالی که اکنون با تمام خاطرات خوب و بدش دست خداحافظی بر ما تکان میدهد.

آری سال 91 با همه روزهای خوب و بدش ، به همه خنده ها و گریه هایش با تمام مهربانی ها و نامهربانی هایش بر ما گذشت و اینک در آستانه بهار و آغاز سال جدید ؛ بناب نیوز افتخار این را دارد که وارد چهارمین سال فعالیتش شود .

از سال 89 تا کنون فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته ایم که نامی جز تجربه بر آنها نمیگذاریم که بر پختی ما افزود و با تکیه بر همین تجارب و حمایت مخاطبان عزیز که سرمایه های اصلی ما هستند، به پر مخاطب ترین سایت خبری شهر تبدیل شدیم ، عنوانی که با همه نامهربانی ها و مشکلات بدست آمد و اکنون بر خود میبالیم که بدون وابستگی به شخص یا گروهی و نهادی خاص ، بصورت کاملا مستقل در جهت رسالت خویش که همان انعکاس مسائل شهر عزیزمان و دغدغه های موجود مردم عزیز این دیار است، گام بر میداریم و به مجموعه ای صمیمی خود مفتخریم که بی هیچ چشم داشتی تنها بخاطر عشق به دیار مادری خویش لحظه های گرانبهای جوانی را در جهت اعتلای بناب و بنابی وقف می کنند و محال ها ممکن می سازند؛ و اینگونه است که چون عشق فرمان دهد محال سر تسلیم فرود می آورد.

بناب نیوز در سال جدید نیز بر همان رسالت گذشته خویش استوار خواهد ماند و در روزهای آینده با طراحی جدید در خدمت همشهریان عزیز خواهد بود.

از همه مخاطبان و همشهریان عزیزمان که حامی ما بوده اند نهایت تشکر را داریم و از همه آنها بخاطر کمبودها و نقائص گذشته پوزش می طلبیم و امید این داریم تا با نظرات خود ما را در بهبود و پیشرفت سایت یاری دهند.

و سخن پایانی مان با آن خالق بی همتاست ، آنکه جبران همه نداشته هایمان است ؛ آنکه با تمام بی نهایت بودنش به اندازه آروزی من و تو کوچک میشود و به اندازه فهم ما پایین می آید و به قدر ایمانمان کارگشا.

پس تو ای مهربانترین مهربانان ، ای که گرداننده فصل ها و روزهایی ، ای دگرگون کننده روزگاران ، حال ما و عزیزانمان را به بهترنی حالات دگرگون ساز و سفر امسالشان را از خزانه لایزالت و بی منتت سرشار کن.

آمین برقرار باشید و بهاری بناب نیوز.