رجلا من اهل الکوفه کتب الی الحسین بن علی علیهما السلام"یا سیدی اخبرنی بخیر الدنیا و الاخره" فکتب علیه السلام : " بسم الله الرحمن الرحیم ، اما بعد ، فان من طلب رضا الله بسخط الناس کفاه الله امور الناس ؛ و من طلب رضا الناس بسخط الله وکله الله الی الناس؛ والسلام "(لمعات الحسین ، ص 25) اگر چه پیروزی روحانی جلیل القدر شیخ رضا باقری بنابی آنقدر شیرین و دلنشین بود تا مردم نجیب و اصیل بناب تا پاسی از شب در خیابان ها به شادی بپردازند ولی باز هم صحنه های تلخ حضور رای دهنگان غیر بومی که کد پستی های مندرج در کارتهای ملی شان نشان دهنده ی محل سکونتی غیر از بناب بود همانند انتخابات مجلس هشتم خاطره ی دردآور دیگری در اذهان مردم بناب رقم زد .

تقلای تشنگان قدرت که با تکیه بر پول کثیف ثروتمندان معلوم الحال که برخی از اینها سابقه خیانت به مردم در روزگار قحطی (فروش آرد مخلوط به خاک) و یا تولید و خوراندن کثیف ترین محصولات به مردم به نام .

را در کارنامه ی خود دارند و نیز استفاده از دانشگاه آزاد (حق السکوت جاسبی به نمایندگان .

) برای جذب رای ، بی قراری و بی تابی این افراد برای حفظ قدرتشان را به رخ کسانی کشید که هنوز در خواب خرگوشی به سر میبرند .

خرید رای برای فردی که چهار سال تمام به فکر جبران محبت کانون های ثروت شهر بود بهترین راه برای حفظ عنوانی بود که تمام شخصیت و دار و ندارش به شمار میرفت.

برای کسی که از شش ماه پیش به جای حضور در جلسات مجلس شورای اسلامی به حضور در مجالس ترحیم بناب و شب نشینی رو آورده بود بهترین راه همین بود که در مراغه و شهرهای همجوار به ساماندهی تیم های خرید رای بپردازد(سندی محکم برای این گفته ی اخیر خویش دارم که در صورت صلاحدید بزرگان آن را منتشر خواهم نمود).

برای کسی که سکان هدایت دانشگاه آزاد بناب را به دست نوازندگان عروسی های .

سپرد، اخراجی از سپاه را همه کاره ی دانشگاه آزاد نمود ، افراد با سابقه شرارت را در این مجموعه به کار گرفت تا مست لا یعقل در محل کارشان حاضر شوند ، بهترین راه برای حفظ موقعیت لزرانش خرید رای با پول کوتوله های اجتماعیست.

خرید رای بهترین راه برای کسی است که زایشگاه را با عنوان بیمارستان افتتاح نمود .

آری برای کسی که در شهر پر آوازه ی بناب آی سی یویی برای بیمارانش وجود ندارد تا در بین راه بناب – تبریز تلف نشوند ، خرید رای بهترین راه است.

در شهری که وکیلش طرح های پتروشیمی ، دانشگاه علوم پزشکی ، فرودگاه پهن پیکر ، دانشگاه هنر اسلامی ، مرکز انرژی اتمی اش را به باد فنا داد خرید رای بهترین راه است .

در شهری که 15 سالن ورزشی دارد اما 5 کتابخانه و قرائت خانه ی عمومی ندارد ، سینمایی برای اوقات فراغت جوانانش ندارد اما هر روز پاساژ جدیدی برایش ساخته می شود ، تصفیه خانه ای ندارد تا مردمانش از درد سنگ کلیه رهایی پیدا کنند ، کمربندی اش چند سال است که مسکوت مانده ، فاز دوم نیروگاهش را تقدیم مراغه ای ها کرده اند ، دانش آموزانش مثل اوایل انقلاب در کلاس های 45 نفری می نشینند،  حرمت مقدس ترین مکان هایش (مثل دانشگاه) به خاطر فکر فاسد آقایان به بدترین شکل ممکن به سخره گرفته میشود همشهری عزیز من ، بهترین راه خرید رای است .

و همین یک آیه مرا آرامش میدهد : «والعاقبة للمتقین» برگرفته از وبلاگ سجاد عزیز.