بسم الله الرحمن الرحيم سلام بر بناب ،سلام بر مردان و زنان پاک بناب، سلام بر شهدای بناب و امام شهدا ، سلام بر پیران و جوانان بناب سلام بر مردم غیرتمند ، دلاور ؛ و حماسه آفرین بناب  درود بر شرفتان ،درود بر حثیت شما ، که حادثه ای تاریخی و ثبت شدنی و ماندگار  تا قرنها خلق کردید .

آفرین باد بر همه شما.

خسته مباد گامهاي استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگي تان، درود خدا بر  عزم راسخ و بصيرت بي همتايتان كه هميشه در لحظه‌ي نياز،‌ صحنه رويارويي با بد  دلان و بدخواهان را عرصه‌ي پيروزي حق ميسازد و نمايشگاهي از عزت و عظمت  مي آرايد.

و سپاسي از ژرفاي دل و جان،‌ آفريننده‌ي هستي را كه دست قدرت خود را در عزم  و ايمان و بصيرت شما نمايان ساخت امروز ملت قهرمان و بزرگوار شهرستان بناب ، ثابت کردند راه خود را شناخته و  تصميم خود را گرفته است و براي رسيدن به قلّه‌ي پيشرفت و سعادت با تكيه به  خدا و اعتماد به قدرتي كه خداوند به او بخشيده است هر مانعي را از سر راه  برخواهد داشت.

كمك و توفيق الهي يار اين ملت و دعاي حضرت بقيه الله ارواحنا  فداه پشتيبان آنان باد.

از طرف ستاد مرکزی حاج شیخ رضا باقری بنابی این پیروزی ارزشمند را به تمامی  مردم شهید پرور شهرستان بناب که با رای های ارزشمند شما عزیزان و بزرگواران  حماسه آفرین بدست آمد تبریک میگوییم و دست تک تک عزیزان و بزرگوارانمان را  میبوسیم و از خداوند منان توفیق خدمت گذاری و خادمی لایق و در خور مردم بناب  را آرزو مندیم.

ستاد مرکزی حاج شیخ رضا.