فرماندار بناب گفت: با اتمام مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان، 276 نفر برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دراین شهرستان نام‌نویسی کرده‌اند.

سعید برقی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: از مجموع افراد ثبت نام شده 58 نفر برای شورای اسلامی شهر بناب داوطلب شده اند که 54 نفر از آنها مرد و 4 نفر دیگر زن هستند.

همچنین 218 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاها نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد 217 نفر مرد و یک نفر را زن تشکیل می دهد.

وی با اعلام اینکه درتمامی27 روستای شهرستان بناب تعداد کاندیداها به حد نصاب رسیده و در همه روستاهای شهرستان انتخابات شوراهای اسلامی برگزار خواهد شد؛ تأکید کرد: لیست نهایی افراد دارای صلاحیت برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 13 خرداد به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات بناب همچنین از انجام کارهای انتخاباتی برابر زمان‌بندی وزارت کشور خبر داد و تصریح کرد: امکانات مورد نیاز درحال فراهم شدن است و پیش‌بینی می‌شود در روز انتخابات قریب دو هزار نفر نیروی انسانی برای اجرای انتخابات در این شهرستان همکاری کنند.

انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 24 خردادماه سال‌جاری برگزار می‌شود.