بهره برداری از پل تقاطع شهرک صنعتی بناب همزمان با هفته دولت

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: پل تقاطع شهرک صنعتی بناب همزمان با هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

محمدعلی عسگری صبح جمعه درحاشیه بازدید از روند عملیات احداث این پل گفت: عملیات اجرایی پل تقاطع شهرک صنعتی بناب بطول 380 متر با دیوارهای بتنی اواسط فروردین ماه امسال شروع و مدت قرارداد یکساله است ولی با توجه به تأمین اعتبارلازم و انجام تعهدات توسط پیمانکارطرح این پل ظرف حداکثرشش ماه تکمیل و همزمان با هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار خواهدگرفت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی همچنین با اعلام اینکه مشکل معارضین این پروژه حل شده است؛ افزود: پیش بینی می شود از نظر اعتباری نیز هیچ مشکلی در روند اجرای این طرح بوجود نیاید.

عسگری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و توجه به زیرساختهای خدماتی این شهرک تصریح کرد: بعد از پیگیریهای لازم با اتصال این شهرک به شبکه خطوط گاز، صاحبان صنعت و واحدهای تولیدی می توانند از گاز در واحدهای خود بهره مند شوند که مرحله بهره برداری از گاز دراین شهرک از دو ماه پیش آغاز شده که جزو مطالبات چندین ساله صاحبان صنایع بود که تحقق یافت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به تکمیل زیرساخت های خدماتی دراین شهرک، از آمادگی واگذاری زمینهای موردنیاز برای احداث کارگاه و کارگاههای آماده به صنعتگران از سوی شرکت شهرکهای صنعتی استان خبرداد و گفت: این شرکت آماده است تا کارگاههای آماده را دراختیار صنعتگران و متقاضیان قراردهد.

وی درخاتمه به پیشرفت فیزیکی 25 درصدی پل تقاطع شهرک صنعتی بناب اشاره کرد و اظهارامیدواری کرد با بهره برداری از این پل ضمن کاهش سه  کیلومتری مسیردسترسی به شهرک صنعتی بناب، از لحاظ کاهش مصرف انرژی و زمان نیز تأثیر زیادی داشته باشد.

.