امام جمعه بناب: مردم در انتخابات امتحان سنگینی دارند/ نظام خیانت و کاستی را بر نمی‌تابد

امام جمعه بناب گفت: با نغمه‌های شوم و جنجال‌برانگیز توسط برخی حنجره‌های درونی امتحان مردم در انتخابات کشور سنگین‌تر از گذشته است.

حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان بناب با بیان اینکه هر کسی به این نظام خیانت کرد، نظام آن را از کار انداخت، اظهار کرد: فرقی نمی‌کند این خیانتکار چه کسی باشد، دشمن بیرونی و آمریکا باشد یا دشمن درونی و یا فلان گروه کذایی، این انقلاب ریشه در اخلاص دارد و با اخلاص جلو رفته و جلو هم خواهد رفت.

وی افزود: در همه روزگاران هیچ جریان حقی بی‌مشکل نبوده و بی‌مشکل نیز نخواهد بود، در برابر همه پیامبران الهی در طول تاریخ معارض، سختی و تحریم وجود داشت و هیچ علم حقی به آسانی برپا نشده است.

خطیب جمعه بناب با اشاره به ضرورت حضور آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: تمام شیاطین روی زمین بسیج شده‌اند تا این ملت را از انتخابات متنفر کنند.

وی تاکید کرد: با تهدیدها، تحریم‌ها و فشارها سعی می‌کنند مردم کمرنگ‌تر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و نسبت به حضور در انتخابات بی‌تفاوت باشیم.

امام جمعه بناب گفت: این گونه القاء می‌کنند که از نظام متنفر هستیم تا از این راه به آرزوی دیرینه خود دست یابند.

باقری‌بنابی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا ملت ایران با این انتخابات سرد برخورد کنند، با این حال با بروز برخی نغمه‌های شوم و جنجال‌برانگیز از برخی حنجره‌های درونی همچنین با سخنرانی‌های مشکل‌آفرین، احتمال می‌رود امتحان مردم در این انتخابات سنگین‌تر شود.

امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز با اشاره به سالروز حمله آمریکا به صحرای طبس، از این روز به عنوان یک معجزه فوق‌العاده از سوی خداوند متعال یاد کرد و گفت: خداوند در این روز توطئه بزرگی را خنثی کرد و ماجرای صدر اسلام را برای ما تداعی کرد.

باقری‌بنابی، از ماجرای صحرای طبس به عنوان جریانی حق و مصداق آیه "بیّنه" یاد کرد و افزود: این حادثه نشان داد که این نظام از غیب هدایت شده و از غیب نیز هدایت می‌شود، در 34 سال گذشته این نظام از تمام توطئه‌ها و شیطنت‌های دشمن با سربلندی بیرون آمده است.

وی تأکید کرد: تمام دشمنانی که قصد خیانت و ضربه زدن به این کشور را داشتند، در باتلاق گرفتار شدند و این نظام همچنان در دنیا و در برابر قدرت‌های استکباری می‌درخشد.