تنها کاندیدای رد صلاحیت شده شورای ‌شهر بناب تأیید شد

فرماندار بناب گفت: تنها کاندیدای رد صلاحیت شده شورای اسلامی شهر بناب از هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها صلاحیت خود را اخذ و به جمع نامزدهای شورای اسلامی شهر پیوست.

سعید برقی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: از 58 نفر کاندیدای ثبت نام شده در شورای اسلامی شهر بناب 11 نفر تاکنون انصراف داده اند و تنها یک نفر کاندیدای رد صلاحیت شده نیز تأییدیه خود را اخذ کرده و از امروز می‌تواند در مدت باقی مانده زمان تبلیغات شوراها به تبلیغات خود اقدام کند.

وی همچنین اظهار کرد: تمام داوطلبان شورای اسلامی شهر بناب احراز صلاحیت شده‌اند و هیچ رد صلاحیت شده‌ای در بین کاندیداهای شورای اسلامی شهر بناب وجود ندارد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه 112 شعبه اخذ رأی آرای مردم این شهرستان را در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا جمع‌آوری خواهند کرد، گفت: نزدیک به 3 هزار نفر عوامل اجرایی کار برگزاری و نظارت بر انتخابات شهرستان بناب را برعهده دارند.

به گفته فرماندار بناب در چهار روستای این شهرستان نیز به جهت به حد نصاب نرسیدن کاندیداهای شورای اسلامی، دراین روستاها انتخابات شوراهای روستایی برگزار نخواهد شد.

برقی روند اجرایی و تبلیغات انتخابات را درسطح شهرستان بناب مناسب توصیف و اظهارامیدواری کرد، مردم شهرستان بناب روز 24 خرداد با حضوردرپای صندوقهای رأی حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

.