حضور قاضی «رهبرفام» از مستطیل سبز به کرسی شوراها

نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در حالی اعلام شد که حضور و رقابت چشمگیر چهره‌های مطرح ورزشی نیز در این انتخابات برای رسیدن به صندلی شوراها توجهات را به خود جلب کرده است.

برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی یک بار دیگر نشان داد که ورزشکاران، قهرمانان و همچنین برخی چهره‌های ورزشی با استفاده از محبوبیت و شناختی که در میان مردم دارند، از شانس بیشتری نسبت به سایرین برای رسیدن به کرسی‌های سیاسی و اجتماعی برخوردارند.

به نظر می‌رسد حضور ورزشی‌ها در انتخابات شوراهای اسلامی صرفاً به تهران و سایر کلان‌شهرها محدود نیست و در خیلی از شهرهای کوچک و بزرگ کشور نیز ورزشی‌ها در انتخابات حضور فعالی داشته‌اند که براساس اخبار دریافتی، تعدادی از آنها نیز موفق به راهیابی به ترکیب شوراهای اسلامی شهرها شده‌اند! گواه این مدعا رسول رهبرفام یکی از داوران ملی و سرشناس فوتبال کشورمان است که در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توانست با کسب 7 هزار و 89 رأی به عنوان نفر چهارم به ترکیب 9 نفره شورای اسلامی شهر بناب راه یابد.

البته حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر آزاد است و هر شخصی با توجه به توانایی‌های منحصر بفرد خود در پیشبرد اهداف کلان‌شهر و همچنین حل مشکلات مختلف می‌تواند در این عرصه فعالیت کند.

اما باید منتظر ماند و دید ورزشکارانی که در طول سالیان گذشته حیطه فعالیت آنها زمین‌های فوتبال و اماکن ورزشی و .

بوده است، الآن که به خاطر شهر در این مسیرگام نهاده‌اند، می‌توانند گره‌ای از مشکلات مردم شهر خودشان باز کنند یا خیر؟ منبع: فارس.