فرماندار بناب عنوان کرد: تحقق 18 درصدی بودجه طرح‌های عمرانی بناب

فرماندار بناب از تحقق 18 درصدی بودجه طرح‌های عمرانی این شهرستان خبر داد.

سعید برقی یک‌شنبه‌ شب در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مسئولان ادارات و نهادهای بناب برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری انتخابات اظهار کرد: با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، خواسته مقام معظم رهبری در خصوص حماسه سیاسی رقم خورد.

وی با بیان اینکه این انتخابات اخیر یکی از منظم‌ترین انتخابات در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی بود به بیان بخشی از خدمات دولت نهم و دهم پرداخت و گفت: نقاط قوت این دولت نسبت به سایر دولت‌های قبلی بیشتر بود و انجام برخی کارها در این دولت در کشور سابقه نداشت.

وی اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، سهام عدالت، سفرهای استانی دولت و پرداخت وام‌های کم‌بهره ساختمانی را از جمله خدمات این دولت بر شمرد و از مسئولان ادارات خواست در مدت باقی مانده عمر دولت تلاش‌های خود را برای خدمت به مردم مضاعف کنند و پیگیر امور باشند.

در عزل و نصب‌ها با حیثیت افراد بازی نشود برقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جابه‌جایی افراد و مسئولان باید طوری عمل شود که افراد را با عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار داده و با حیثیت افراد بازی نشود.

وی اظهار امیدواری کرد روزی برسد که تغییرات بر اساس قانون باشد و تا زمانی که مشکل و تخلفی متوجه مسئولان نشده از جابه‌جایی آنها پرهیز شود.

تحقق 18 درصدی بودجه طرح‌های عمرانی رئیس شورای اداری بناب همچنین با اشاره به تحقق حدود 18 درصدی اعتبارات طرح‌های عمرانی شهرستان در سال گذشته تصریح کرد: امسال هیچ طرح جدیدی آغاز نخواهد شد و اعتبارات سال‌جاری برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان اختصاص خواهد یافت.

فرماندار بناب اتمام ساختمان فرهنگی، هنری، کتابخانه عمومی روستای قره‌چپق، مرکز بهداشت و سالن ورزشی روستای چلقایی و آب آشامیدنی بناب را از جمله طرح‌هایی برشمرد که در سال جاری نسبت به تکمیل آنها اقدام خواهد شد.

.