حاشیه نشین‌ها هم جزو شهر بناب هستند

منتخب مردم شهرستان بناب خواستار رسیدگی به معضلات و مشکلات مناطق حاشیه‌نشین شهر بناب شد و گفت: این مناطق هم جزیی از شهر بناب هستند.

حجت الاسلام شیخ‌محمد باقری‌بنابی صبح امروز در جمع مدیران ادارات و نهادهای دولتی بناب از شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهرستان خواست تا به مشکلات و معضلات مناطق حاشیه‌نشین و محروم بناب رسیدگی کنند.

وی با انتقاد از وضعیت مناطق«دیزج ناولو»، «آغداش»، «اکبرآباد» و «کوی رسالت» بناب؛ از شورای اسلامی و شهرداری خواست تا مشکلات این مناطق را جدی بگیرند.

منتخب مردم بناب در مجلس نهم همچنین تأکید کرد: با وجود اینکه موضوع را بارها به شورای شهر یادآور شدیم، اما تا امروز جدی نگرفته‌اند و هیچ اقدامی برای حل مشکل آنها صورت نگرفته است.

باقری بنابی همچنین با انتقاد از عدم احداث یک پل معمولی در تقاطع مسیر شهرک صنعتی بناب و راه آهن گفت: با این وضع و موانع متعدد نمی توان از سرمایه گذار حمایت کرد.

وی از وجود بروکراسی اداری در کشور نیز انتقاد کرد و گفت: بنده در طول دوره نمایندگی دستور برخلاف قانون نخواهم داد و اگر مسئولان احساس کردند درخواست بنده قانونی نیست، حتماً از انجام آن پرهیز کنند.