اخبار کوتاه از بناب

امام جمعه بناب گفت: به طور قطع هیچ ملت و قومی به پای ملت نجیب ایران نمی‌رسد از این رو با وجود این امتیاز هیچ مشکلی نمی‌تواند لاینحل باشد.

حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت فیلسوف شهید مرتضی مطهری و روز کارگر در دیدار با کارگران و معلمان این شهرستان اظهار کرد: با وجود گذشت بیش از 30 سال از زمان شهادت استاد مطهری، خط فکری آن بزرگوار به تمام خطوط فکری در هر مکتب و هر تشکیلاتی جواب و پاسخ منطقی دارد.

  وی، به شهادت رساندن مطهری‌ها، بهشتی‌ها، مفتح‌ها، باهنرها و .

را ناشی از بیداری دشمنان و غفلت‌های مؤمنان دانست و گفت: شهادت این بزرگواران تصادفی نبود بلکه روی برنامه بود.

امام جمعه بناب همچنین با گرامیداشت روز کارگر اظهار کرد: کار و کارگر قوام و اقتدار مملکت هستند و وای بر حال ملتی که زمینه کار در آن وجود نداشته باشد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بناب گفت: جهت حل و فصل اختلافات کارگری و کارفرمایی، 70 شورای سازش در واحدهای کارگری بناب طی سال گذشته تشکیل و به 327 پرونده رسیدگی شد.

صمد اخلاصی ، شنبه در آستانه روز کارگر در گفتگویی با خبرنگاران در محل آن اداره با بیان اینکه دو مرجع قانونی هیئت تشخیص و بدوی و هیئت حل اختلاف جهت حل و فصل اختلافات کارگری ایفای نقش می کنند؛ افـزود: در سال گذشته 327 دادخواست در این مرجع مورد حل و فصل قرار گرفته که از 294 رأی صادره 91 رأی به صورت سازش حل شده است و بر همین اساس هیئت حل اختلاف بناب توانست در سطح کشور«رأی بهتر» را از آن خود کند.

تیم منتخب والیبال مدارس ملکان قهرمان مسابقات والیبال مقطع متوسطه استان آذربایجان شرقی شد.

رئیس هیئت والیبال شهرستان ملکان ظهر امروز شنبه با اعلام این خبر گفت: دربازی فینال این دوره از مسابقات تیم منتخب ملکان توانست با اقتدار کامل و با نتیجه 2 بر صفر تیم بناب را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

در این دوره از مسابقات 12 تیم از نواحی چون میانه، جلفا، مرند، بناب، مراغه، 4 تیم از نواحی تبریز و .

در چهار گروه سه تیمی به رقابت پرداختند که در نهایت تیمهای ملکان، بناب و مرند توانستند رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.