مردم بناب از مدیرکل صدا و سیمای استان انتظار داشتند که در سفر اخیر خود به شهرستان در خصوص راه‌اندازی «رادیو بناب» که یکی از آرزوهای چند ساله و دیرینه آنان است، تصمیمات جدی اختصاص شود.

علی نواداد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با حضور در شهرستان بناب ضمن دیدار با مسئولان شهرستان از برخی مناطق گردشگری بناب بازدید کرد.

سفر مدیرکل رسانه ملی استان آذربایجان‌شرقی به شهرستان بناب در حالی انجام می‌شود که هیچ‌یک از خبرنگاران رسانه‌های دیداری و نوشتاری برای پوشش برنامه‌های سفر دعوت نشده بودند و جالب‌تر اینکه حتی خبرنگار صدا و سیما نیز برای پوشش دعوت نشد.

به هرحال با وجود اینکه این سفر می‌توانست برای برقراری ارتباط نزدیک رسانه ملی با مردم منطقه همچنین شناسایی هرچه بیشتر استعدادها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود منطقه مثمرثمر باشد و از طرفی می‌توانست پاسخگوی خوبی به برخی مطالبات و خواسته‌های مردم شهرستان بناب باشد، در سکوت کامل خبری انجام شد.

از رسانه ملی به ویژه مدیرکل این رسانه فراگیر در آذربایجان‌شرقی انتظار می‌رود ضمن تعامل هرچه بیشتر با اصحاب رسانه، در سفرهای شهرستانی برای اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر در خصوص اهداف و کم و کیف این سفرها نسبت به دعوت از اصحاب رسانه حداقل دعوت از نماینده خود در شهرستان اهتمام کنند.

از طرفی مردم تلاشگر و صمیمی شهرستان بناب انتظار دارند در این سفرها ضمن تصمیم‌گیری در خصوص راه‌اندازی «رادیو بناب» که یکی از آرزوهای چند ساله و دیرینه مردم منطقه است، برای تأسیس و راه‌انـدازی «دفتر خبری بناب» نیز گام‌های اساسی بردارند.

منتخب مردم شهرستان بناب در مجلس نهم شورای اسلامی نیز به دنبال راهیابی به خانه ملت، گام‌های اساسی در این زمینه برداشته است.

و آخر اینکه مردم از مدیرکل رسانه ملی استان آذربایجان‌شرقی انتظار دارند حداقل به یمن سفر خود به شهرستان بناب در زمینه پوشش اخبار این شهرستان در رسانه استان به ویژه در بخش‌های مختلف خبری سیمای استانی اهتمام ورزند.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در فاصله 120 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و به لحاظ وجود مراکز صنعتی بزرگ و کوچک، چند مرکز دانشگاهی بزرگ، تعدد فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی در آن یکی از مناطق خبرخیز استان و حتی کشور محسوب می‌شود.