فرماندار بناب با انتقاد از راکد ماندن شهرک‌ ولی عصر (عج) این شهر در ۲۰ سال گذشته گفت: دیگر صبر مردم به آخر خط رسیده و مسئولان امر باید در یک زمان‌بندی کوتاه‌مدت مشکلات را حل کرده و مردم را از بلاتکلیفی نجات دهند.

 سعید برقی با انتقاد از روند کند اجرای آماده‌سازی شهرک ولی‌عصر(عج) بناب اظهار کرد: یک هزار و ۵۴۰ واحد مسکن مهر در قالب پنج تعاونی مسکن مهر در شهرک ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب در حال احداث است که ۱۸۲ واحد از آن مربوط به تعاونی فرهنگیان بوده و آماده واگذاری است.

وی افزود: در راستای این طرح یک هزار و ۸۰۰ واحد خود‌ مالکی نیز در دست اجراست.

 برقی اجرای طرح مسکن مهر را یکی از طرح‌های موفق دولت دانست و خاطرنشان کرد: اگر طرح مسکن مهر اجرا نمی‌شد، معلوم نبود الآن وضع مسکن در کشور در چه وضعیتی قرار داشت.

فرماندار بناب با بیان اینکه در گذشته از مسکن به عنوان یک کالا نام برده می‌شد ولی با اجرای موفق این طرح در سطح کشور، جوان‌هایی که روزی آرزوی مسکن‌دار شدن را داشتند، الان صاحب مسکن شده‌اند از این رو مسئولان باید عزم خود را جزم کرده و این سیاست بزرگ دولت را غیرکارشناسی شده تلقی نکرده و به صورت جدی وارد عمل شوند.

وی همچنین به رکود حاکم بر شهرک ولی‌عصر بناب اشاره کرد و از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست شرکت‌های تعاونی مسکن مهر به طرح‌های در دست اجرای خود شتاب بیشتری دهند.

 برقی در عین حال افزود: اگر مردم در تعاونی‌های مسکن جنب و جوش و فعالیت را احساس کنند، قطعاً اعضاء نیز برای ساکن شدن در شهرک تلاش خواهند کرد و امیدواری آنها به سکونت در این شهرک بیشتر خواهد شد.

فرماندار بناب تصریح کرد: با اینکه شهرک ولی‌عصر بناب در بهترین مکان و موقعیت قرار دارد، ولی با وجود آغاز احداث این شهرک از سال ۷۱ همچنان رکود را در این شهرک شاهد هستیم.

 وی گفت: مسکن و شهرسازی باید آماده‌سازی شهرک را به موقع انجام می‌داد ولی هنوز امور شهرک پیشرفت مناسبی ندارد.

برقی همچنین با اشاره به اینکه با گذشت بیش از ۲۰ سال از زمان آغاز احداث شهرک ولی‌عصر بناب مشکلات شهرک هنوز پا برجاست؛ گفت: مطالبات مردم در این خصوص به حق است.

 فرماندار بناب به ایجاد زیرساخت‌های لازم از قبیل آب، برق و گاز در این شهرک نیز اشاره کرد و اظهار کرد: دیگر صبر مردم به آخر خط رسیده است و مسئولان امر باید در یک زمان‌بندی کوتاه مدت مشکلات این شهرک را حل کرده و مردم را از بلاتکلیفی نجات دهند.