2 هزار موتورسیکلت توقیف شده در پارکینگ نیروی انتظامی بناب

فرمانده نیروی انتظامی بناب گفت: هم‌اکنون بیش از 2 هزار دستگاه موتورسیکلت توقیف شده در پارکینگ نیروی انتظامی نگهداری می‌شود.

علی سلطانی‌وش امروز در بناب اظهار کرد: طی دو عملیات جداگانه و با تلاش عوامل نیروی انتظامی شهرستان، مقدار 6.

5 کیلوگرم تریاک در بناب کشف و ضبط شد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان، مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر بناب موفق شدند از دو نفر قاچاقچی مقدار 6.

5 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کنند.

سلطانی‌وش ادامه داد: همچنین عوامل مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی بناب در این ارتباط 10 توزیع‌کننده موادمخدر را نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

فرمانده نیروی انتظامی بناب در ادامه ضمن تأکید بر پیگیری و اجرای هر چه بهتر طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در شهرستان اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام تعطیلات تابستان، امنیت تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی منطقه توسط پلیس تأمین می‌شود و در این راستا با «مزاحمین نوامیس مردم» و «اراذل و اوباش» به‌‌شدت برخورد خواهد شد.

وی همچنین از اعطای تخفیف ویژه برای آزادسازی موتورسیکلت‌های توقیف شده در پارکینگ نیروی انتظامی خبر داد و گفت: با هدف خدمت‌رسانی به مردم شریف بناب، شهروندانی که موتورسیکلت آنها به هر عنوانی توسط پلیس توقیف شده و قادر به پرداخت هزینه پارکینگ نیستند، می‌توانند از اول خرداد به‌مدت 3 ماه با مراجعه به نیروی انتظامی از تخفیف 40 درصدی هزینه پارکینگ برخوردار شده و موتورسیکلت خود را تحویل بگیرند.

فرمانده نیروی انتظامی بناب گفت: هم‌اکنون بیش از 2 هزار دستگاه موتورسیکلت توقیف شده در پارکینگ نیروی انتظامی نگهداری می‌شود.