امام جمعه بناب با بیان اینکه فتح و پیروزی در گرو تقوا است، گفت: ظلم و جور ویرانگرا است و هر کجا ظلم و جور حاکم باشد، در نهایت جامعه رو به نابودی خواهد بود.

حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با بیان اینکه ظلم و ستم در هیچ جامعه‌ای جواب نداده و جواب نخواهد داد، اظهار کرد: فتح و پیروزی در گرو تقوا است.

وی در ادامه با محکوم کردن اقدام سلفی‌ها و تکفیری‌ها در بی‌حرمتی‌های اخیر به حرم حضرت زینب(س) و مدتی قبل در جسارت به قبر شریف حجربن عدی خاطرنشان کرد: در تاریخ این حرکات و اقدامات جواب نداده و جواب نخواهد داد و نور خدا را نمی‌شود خاموش کرد، اینها مشعل‌های هدایت عالم در روی زمین هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب سپس با بیان اینکه هر خیری که رنگ الهی بگیرد، پابرجا و ماندگار خواهد بود؛ تأکید کرد: این انقلاب نیز چون صبغه الهی و بنیه تقوایی دارد، برای همیشه ماندگار خواهد بود و خداوند علیم تضمین کرده است که در نهایت عزت و سربلندی را فراهم خواهد کرد.

خطیب جمعه شهرستان بناب گفت: باید از اینها نتیجه بگیریم و سعی کنیم تمام جهت‌گیری‌هایمان در مسیرالهی و معیار براساس تقوا باشد.

باقری بنابی تصریح کرد: از این رو در هر امر ریز و درشت اجتماعی، سیاسی و اخلاقی باید تقوا را پیشه کنیم و در سنگر تقوا قرار گیریم، آن وقت است که خداوند نیز مشکلات را برای ما حل خواهد کرد.

وی در ادامه ‌ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و تقدیر از تلاش‌‌های دولتمردان در حل مشکلات و نیازمندی‌‌های مردم افزود: دولتمردان همیشه از هفته دولت به عنوان فرصتی برای بازگو کردن عملکرد دولتمردان استفاده می کردند اما امروز که دولتی جدید در راس کار است باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

امام جمعه بناب ادامه داد: دولتمردان باید بر اساس وظیفه، تکلیف شرعی و قانون، انجام کار داشته باشند و کارهای محوله را سریع و قانونی به سرانجام برسانند.

وی مسئولیت‌ها را در نظام جمهوری اسلامی امانت های الهی برشمرد و افزود: مسئولان در هر رده و مقامی باید این امانت الهی را حفظ کنند و سپس به اهل آن تحویل دهند.

منبع:فارس.