انتخاب استاندار آذربایجان شرقی

نایب رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: پاکدستی، تجربه ی مدیریت کلان، و ولایت پذیری ملاک های مورد استناد در انتخاب استاندار بوده اند.

بناب نیوز- حجت الاسلام محمد باقری باقری که در جمع فعالان رسانه ای شهرستان سخن می گفت اظهار داشت: استاندار آذربایجان شرقی طی چند روز آینده انتخاب خواهد شد و با توجه به اینکه در دولت جدید افراد بر اساس تجربه و عملکرد خود انتخاب می شوند امیدواریم شاهد انتخاب فردی با تجربه باشیم تا بر اساس آزمون و خطا عمل نشود.

به گزارش بناب نیوز، وی از افراد تاثیر گذار در انتخاب استاندار خواست منافع استان را در نظر گرفته و بر اساس باندی و جناحی عمل نکنند.

به گفته ی باقری بنابی مشکل اصلی استان آذربایجان شرقی جناح بازی بوده که باعث عقب ماندگی و معطل شدن مسائل عمران و آبادانی آن شده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی به انتخابات اخیر در شورای شهر بناب و انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: در زمینه ی انتخاب شهردار هیچ دخالتی نکرده ایم و تنها از باب مشاوره وارد می شویم.

وی افزود: بناب در طی چندین دوره مظلوم واقع شده است و امیدواریم در دوره ی فعلی قدری از مظلومیت را کاهش دهیم.

باقری بنابی اظهار داشت: باید با آسیب شناسی مدیریت های قبلی افرادی کارآمد و با تجربه انتخاب شوند.

وی به بحث تعدیل نیروی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب نیز اشاره کرد و افزود: این بحث مدت زمان زیادی است که باعث آزار روحی بنده و بسیاری از همشهریان شده است ولی باید مسئولین قبلی دانشگاه در این زمینه پاسخگو باشند.

حجت الاسلام باقری بنابی از تعیین اکیپ ویژه ای از سوی مدیریت عالی دانشگاه آزاد برای بررسی میزان ضرر و زیان وارده به دانشگاه آزاد بناب در زمان مدیریت های قبلی خبر داد و افزود: بناب تنها واحد دانشگاهی بوده است که این مقدار نیروی مازاد داشته و در دوره های قبلی مقادیر کثیری از بودجه این دانشگاه که باید صرف امور پژوهشی می شد صرف پرداخت حقوق به نیروهای مازاد شده است.