680 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح‌مسکن

فرماندار بناب گفت: 680 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح‌های مسکن«خود مالکی» در شهرستان بناب پرداخت شده است.

سعید برقی صبح امروز در حاشیه دیدار معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از فعالیت‌های عمرانی شهرستان بناب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نخستین مشکل مسکن مهر بناب آماده‌سازی شهرک ولیعصر(عج) است، تصریح کرد: هیچ‌گونه کارهای آماده‌سازی در این شهرک انجام نشده و متأسفانه مسکن مهر را در منتهی‌الیه شهرک ولیعصر(عج) واگذار کرده‌اند.

وی افزود: یک‌هزار و 600 واحد مسکونی مهر در بناب در حال اجرا است که یک‌هزار و 206 واحد آن در قالب شرکت‌های تعاونی اجرا می‌شود.

به گفته وی یک‌هزار و 950 واحد «خود مالکی» نیز در شهرستان بناب در حال اجرا است.

فرماندار بناب تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و تلفن در مسکن مهر بناب دایر شده است.

وی اظهار کرد: به گفته مسئولان راه و شهرسازی بناب، 680 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح‌های مسکن«خود مالکی» در شهرستان بناب پرداخت شده است.

فرماندار بناب تاکید کرد: مردمی که همیشه از مسئولان خود حمایت کرده و با صبر و بردباری امید دشمنان را ناامید کرده‌اند، این مردم مستحق خدمت و تلاش برای تدارک بهترین زندگی و رفاه هستند.

وی گفت: قدرت و پشتوانه نظام اسلامی مردم هستند که باید در راه حل مشکل مردم گام‌های کاربردی داشت و مطالبات به‌حق آنها را برآورده کرد.

این گزارش حاکی است؛ مهندس اشرف‌نیا معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بناب از روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بناب بازدید کردند.