دادستان عمومی و انقلاب بناب: سرعت گیر های غیر ضروری حادثه ساز هستند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب با اعلام اینکه سرعت گیرهای غیر ضروری حادثه ساز هستند از مسئولان راهنمایی و رانندگی استان خواست نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنند.

سعید قاسمی‌وند ظهر امروز در نشست بررسی راه‌های کاهش نقاط حادثه‌خیز شهرستان بناب با بیان اینکه مخالف ایجاد سرعت گیر در نقاط مختلف شهرستان نیستیم، اظهار کرد: انتظار داریم این سرعت‌گیرها با نظر و کار کارشناسی انجام گیرد که متأسفانه اکثر سرعت‌گیرها فاقد علامت هشداردهنده بوده و همچنین کارشناسی شده نیستند.

وی از مسئولان راهنمایی و رانندگی شهرستان خواست تا ضمن سر و سامان دادن به سرعت‌گیرها، نسبت به جمع‌آوری سرعت‌گیرهای غیرضروری اهتمام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب بناب در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به اجرای طرح احداث پل روگذر میدان معلم بناب، مسئولیت ارگان‌های ذیربط را در این خصوص مهم دانست و گفت: ترافیک حاکم در میدان معلم واقعاً مردم منطقه را کلافه کرده و عرصه را بر مردم تنگ کرده است.

وی همچنین ضمن تأکید بر تسریع در اجرای طرح پل روگذر میدان معلم توسط مسئولان امر و پیمانکار ذیربط، از مسئولان راهنمایی و رانندگی نیز خواست تا هرگونه حوادث و تصادف در میدان معلم را سریعاً به مقامات قضایی شهرستان گزارش کنند، چون ما مسئولان پاسخگوی افکار عمومی هستیم و حقیقتاً ما پاسخ منطقی برای آنها نداریم.