شهدا حافظ انقلاب در مقابل دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، احمد علیرضابیگی امشب در جریان سفر به شهرستان بناب با حضور در منازل شهید محمدرضا ساکن بناب و جانباز علی‌اصغر اصغرزاده خاطرنشان کرد: شهدا و جانبازان سرمایه‌های ارزشمند برای نظام اسلامی بوده و حافظ این نظام در مقابل دشمنان نظام هستند.

وی با ابلاغ سلام دکتر احمدی‌نژاد، ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، افزود: دفع توطئه‌های دشمنان و دستاوردهای نظام اسلامی به برکت خون‌های شهدا به‌دست آمده است.

بیگی با اشاره به شرایط حاکم بر کشور تصریح کرد: در زمان حاضر فضایی فراهم شده که هر یک از ما باید با تأسی از شهدا در راه رسیدن به عزت واقعی ملت ایران خادمانی دلسوز باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شهدا و جانبازان افتخار ملت ایران اسلامی هستند، تأکید کرد: امنیت و عزت ملت ایران از برکات خانواده شهدا و جانبازان است و امنیت و عزت ملت نیز حاصل خون شهیدان انقلاب است از این‌رو باید مقام والای آنها را همواره پاسداشت.

وی شهدا را سرمایه‌ ارزشمند نظام اسلامی و حافظ انقلاب در مقابل دشمنان خواند و گفت: همه ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا که همان راه سعادت و تعالی است باشیم و با تاسی از آرمان‌های شهدا در این مسیر گام برداریم.

یادآور می‌شود؛ بسیجی شهید «محمد رضا ساکن بناب» در سال 1363 در جزیره مجنون به شهادت رسیده بود و «علی اصغر اصغرزاده» در عملیات کربلای 5 در جزیره مجنون به مقام جانبازی نائل گشته است.

گزارش فارس حاکی است، استاندار آذربایجان‌شرقی شامگاه امروز در ادامه سلسله سفرهای شهرستانی خود وارد شهرستان بناب در جنوب استان شد.

احمد علیرضابیگی در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال فرماندار و مسئولان محلی بناب قرار گرفت.

بیگی را در این سفر سه روزه، معاونان عمرانی و برنامه‌ریزی استانداری و مدیران ارشد استان همراهی می‌کنند.

براساس برنامه اعلامی، بیگی در این سفر علاوه بر حضور در نشست مشترک ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان با ستاد اجرایی توسعه بناب، در همایش خانواده‌های شهدا و ایثارگران، همایش کارآفرینان، نشست با روحانیون و برنامه پیاده‌روی خانوادگی این شهرستان شرکت خواهد کرد.

دیدار مردمی و رسیدگی به مشکلات اقشار مختلف مردم به همراه حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از دیگر برنامه‌های استاندار اذربایجان‌شرقی در سفر به بناب اعلام شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی پس از استقبال رسمی توسط مسئولان محلی، در مزار شهدای شهرستان بناب حضور یافت و با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

علیرضا بیگی در جریان برنامه ادای احترام به مقام والای شهدای بناب دستور تسریع در عملیات بهسازی و نوسازی مزار شهدای این شهرستان را صادر کرد.

شهرستان بناب در جنوب استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و در جریان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی 370 شهید گلگون‌کفن و 856 جانباز تقدیم کرده است.