اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل مرکز نگهداری معلولان بناب در پی اظهارات اخیر مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی، از وی خواستار پاسخگویی به تناقضات شدند.

اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل مرکز نگهداری معلولان بناب در پی انتشار مطلبی در سی‌ و یکم خرداد از سوی مدیر روابط عمومی بهزیستی استان با عنوان "مسئولان مرکز نگهداری معلولان بناب کاری انجام نمی‌دهند" در پاسخ به این مطلب به منظور تنویر افکاری عمومی مطالب زیر را  منتشر کردند که به امضای اعضای هیئت‌مدیره این مرکز نیز رسیده است.

در این مطلب آمده است: در زمینه بخشی از فرمایشات مدیر محترم روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی، مبنی بر وجود ایرادات و کم‌کاری مسئولان مرکز نگهداری معلولان بناب، باید اذعان داشت که مرکز نگهداری معلولان بناب اگر آنگونه که ایشان بیان می‌کنند کاری انجام نداده است پس چگونه در سال گذشته این مرکز از درجه دو به درجه یک ارتقا پیدا کرده است، آیا ایشان از فاکتورها و عوامل موثر در ارتقای یک مرکز باخبر نیستند، آیا ارتقای یک مرکز در سایه ایرادات و کاستی‌ها ممکن می‌شود یا در اثر فعالیت و ارائه بیلان کار در بخش‌ها و طیف‌های مختلف کاری؟ مدیرکل محترم و مدیر روابط‌عمومی بهزیستی استان این تناقض آشکار را چگونه توجیه می‌کنند؟ در ادامه مطلب تصریح شده است: در پاسخ به آنچه گوشزد مدیرکل در خصوص کاستی‌های مرکز در جریان بازدید سال قبل عنوان شده، محضر مردم شریف معروض می‌دارد که از بدو آغاز به کار هیئت‌مدیره و مدیرعامل فعلی مرکز نگهداری معلولان بناب که کمی بیشتر از دو سال است، مدیرکل محترم به غیر از بازدید نامهربانانه اخیر که به‌خاطر عدم انجام تشریفات رایج و ولخرجی‌های باب شده مورد غضب قرار گرفتیم، هیچ بازدید دیگری از مرکز نداشته‌اند چه برسد که در آن بازدید کاستی‌ها را نیز گوشزد کرده باشند.

این مطلب می‌افزاید: ‌هیئت‌مدیره و مدیرعامل مرکز نگهداری معلولان بناب با وجود اینکه به‌طور مستند بیلان کار مرکز در بخش‌های آموزشی، کار درمانی و توانبخشی را که نقش مهمی در ارتقای مرکز داشته‌اند برای تنویر افکار عمومی در اختیار خبرنگاران قرار داده است، نظر مردم شریف را به این مهم معطوف می‌دارد که معلولان عزیز زیرپوشش این مرکز علاوه بر خدمات آموزشی، کار درمانی و توانبخشی، از برنامه‌های متعدد تفریحی از جمله سفر سالانه مشهد مقدس، تورهای تفریحی دوره‌ای به اردوگاه‌های تفریحی شهرستان و شهرهای همجوار، استفاده از ورزشگاه حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب و .

نیز بهره‌مند شده‌اند و هر خیر محترمی که به این مرکز مراجعه کند با کمال اشتیاق عملکرد مرکز و هر آنچه که ادعا می‌شود با مدرک و سند قابل اثبات است.

در ادامه مطلب تاکید شده است: در پاسخ به آنچه مدیر محترم روابط‌عمومی گلایه مدیرعامل مرکز از مدیرکل را گریز از قصورات و کم‌کاری و همچنین خبر بی‌مهری مدیرکل را حاشیه‌پردازی و دور از واقعیت نامیده‌اند، یادآور می‌شویم که استشهادیه حاضران در تایید مطالب بیان شده توسط مدیرعامل مرکز در خبر انتشار یافته به پیوست ارسال شده است.

هیئت‌مدیره مرکز نگهداری معلولان بناب در این مطلب می‌افزاید: اینکه مدیرکل محترم بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی به این راحتی و صرفاً به‌خاطر عصبانیت از یک گلایه کوچک که اگر به موقع دلجویی می‌شد سر از مطبوعات و خبرگزاری‌ها درنمی‌آورد، خشم فرو نخورده خود را در قالب جملاتی دور از واقعیت آن هم از زبان مدیر روابط‌عمومی روانه مطبوعات سازد و عملکرد روشن و شفاف یک مجموعه را به این راحتی به هیچ انگارد، شاهدی مستدل بر بی‌مهری ایشان نیست؟ آیا کتمان عملکرد خادمین در مرکز معلولان بناب توهینی آشکار به مجموعه معاونان دلسوز و کارشناسان خدوم بهزیستی در اداره‌کل و شهرستان نیست؟ چراکه ارتقا درجه مرکز بناب در سایه تلاش بوده و خواهد بود.

این مطلب تصریح کرده است: در نهایت اینکه هیئت‌مدیره مرکز نگهداری معلولان بناب ضمن تکذیب خبر انتشار یافته از سوی روابط‌عمومی بهزیستی استان، اعلام می‌دارد که این مرکز به هیچ‌وجه فراموش شده نیست و نزد مردم شریف بناب و خیران آن به واسطه اعتمادی که به هیئت‌مدیره و مدیرعامل این مرکز دارند، جایگاه و اعتبار ویژه‌ای دارد و به یقین بی‌مهری مدیرکل محترم نمی‌تواند هیئت‌مدیره و مدیرعامل این مرکز را ناامید و دلسرد کند، بی‌شک حمایت مردم و خیران محترم و آموزه‌های دینی برترین و بهترین مشوق برای ادامه راه و انجام خدمات بیشتر خواهد بود.

در ادامه این مطلب آمده است: تنها موردی که قلب هر انسان منصفی را می‌آزارد، چشم‌پوشی یک مدیرکل نظام مقدس جمهوری اسلامی از واقعیتی مبرهن آن هم به‌خاطر خشم از یک انتقاد کوچک به جای یک دلجویی کوچک است و اینکه ایشان مدیر ارزنده روابط‌عمومی بهزیستی را وادار به بیان مطالبی کردند که خود بهتر از هر کسی به بی‌اساس بودن آنها واقف هستند.